Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

6 Juni

Kategori: Allmänt

Jag var till Irene i helgen och hon tyckte att jag skulle skriva lite mer här i bloggen så jag ska försöka göra det!
I alla fall var det jätteroligt att träffa Irene igen. Det är så jobbigt för vi får nästan aldrig tid till att träffas så när vi väl kan göra det så känns det jättebra! Vi bakade cupcakes som blev helt okej, de såg dock konstgjorda ut för vi färgade icingen. Sen så åt vi god middag och avslutade dagen med att titta på film. Vi såg The green hornet och jag tyckte inte att den var sådär jättebra, jag trodde att den skulle vara bättre. Men det var mysigt ändå! Efter det var jag supertrött och Irene också så då var det skönt att sova! När vi vaknade nästa morgon var det jättefint väder så vi tog en härlig promenad med hundarna. Jag åkte hem mitt på dagen och sen var jag hemma en liten stund innan jag fick åka och hämta Wilma i Krokom.
Idag har jag och Wilma varit och handlat på ICA och bakat och så tog vi en lång cykeltur och hämtade mer vatten till Wilmas grodyngel. Nu har vi precis ätit och jag ska bara ta det lugnt. Min dator har blivit jätteseg så jag ska be Andreas intallera om den så då hoppas jag att den går bättre.

Jag tänkte visa lite bakbilder:












~♥~

Kommentarer

  • Irene säger:

    Hej! Kul att du skriver lite ;)

    2011-06-07 | 19:46:44

Kommentera inlägget här: