Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

8 Juni

Kategori: Allmänt

Oj vad varmt det har varit idag! Men det är ju skönt så jag klagar inte!
På förmiddagen idag åkte vi till stan och Wilma fick nya kläder till skolavslutningen. Sen strax efter att vi hade kommit hem kom Sandra och Andreas och vi har rensat på vinden. Jag har rensat bra men jag har ändå väldigt mycket saker! Jag har lite svårt att slänga saker. Jag borde väl sortera mina saker också men det får bli nästa steg!
Imorgon ska jag hälsa på farmor och farfar på förmiddagen och på kvällen har Wilma skolavslutning. Jag hoppas att det blir fint väder så att de kan vara ute.
Jag har varit ute och tittat på ikeas hemsida och hittat massa saker som jag vill ha till mitt rum på internatet så när vi är i stockholm ska jag på ikea och shoppa lite! Det ska bli jätteroligt!
Ne nu börjar off the map snart så jag måste gå!
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: