Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

11 Mars

Kategori: Allmänt

Det var länge sedan jag hade en bra dag känns det som. Men idag känns det faktiskt som en helt okej dag! Nicholas är på skolan så jag är ledig fram till 12.30 så det är jätteskönt! Dessutom känns min förkylning lite bättre igen! Och jag har jobbat tillräckligt i veckan så jag är helt ledig i helgen! Det känns jättebra!
Men det bästa av allt är ändå att idag har jag fått mina flygtider hem! Jag blev sååå glad! Nu är det verkligt, jag kommer att få komma hem! Jag vet inte men på något vis känns det ju som att det här livet är det jag ska leva nu men så får man flygbiljetter hem och man inser att man verkligen kommer att få komma hem igen och jag blir bara så lycklig! Så den 24 maj 10.22 am lämnar jag Denver för att sen mellanlanda i New York och sen åka vidare hem till Sverige! Åh vad jag längtar! Det är helt otroligt! Jag kommer att komma hem den 25 maj vilket är om ungefär 11 veckor! Jag tror och hoppas att det kommer att gå jättefort! Det är lite roligt för den 24 maj 2010 kom jag till USA och den 24 maj 2011 kommer jag att lämna USA så jag kommer att ha varit i USA i exakt ett år!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: