Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

13 Mars

Kategori: Allmänt

Förlåt att jag klagar så mycket just nu. Jag har "bara" 11 veckor kvar men jag vet inte hur jag ska orka med det? Jag längtar hem jättemycket just nu och jag bara hoppas att tiden kommer att gå fort. Jag känner mig så stressad, Irene kommer snart och jag kan inte planera för jag vet inte hur jag ska jobba. Jag vill ju att det ska bli en jättebra resa för henne och nu är jag rädd att det inte kommer att bli det. Jag känner mig stressad över att få ihop mina skoltimmar. Och jag känner mig stressad över att måsta jobba på helgerna min sista tid här. Jennifer utnyttjar mig verkligen till max, även fast de egentligen inte behöver det. Jag antar att eftersom de betalar mig 200 dollar i veckan för att jobba 45 timmar så vill de använda dem vare sig de behöver det eller inte och det är så dumt. Jag önskar att jag hade kunnat byta till en annan familj faktiskt. Grejen är ju att det inte bara är jobbet som är jobbigt nu utan det är hela tiden, så fort jag är ledig så är jag ju på mitt rum eller åker till Jennie bara för att komma bort. Jag förstår inte hur det kunde ändras bara sådär? Jag önskar att jag kunde spola fram tiden så att jag fick åka hem! Man trodde ju att den sista tiden här skulle bli den bästa men det verkar som om den kommer att bli min värsta. Att Irene kommer är ljuset i tunneln! Efter det vet jag inte hur jag ska klara av mina sista 6 veckor?
Jag får ont i magen av att tänka på allt...

~♥~

Kommentarer

  • Irene säger:

    Jag bryr mig inte om att hitta på en massa Emma, jag kommer till USA för att träffa dig, strunt samma sedan om jag får vara med när du jobbar, det gör inte mig ett dugg, tvärtom faktiskt. Saknar dig, älskar dig

    2011-03-14 | 08:55:01

Kommentera inlägget här: