Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

16 Mars

Kategori: Allmänt

Okej, så här ligger det till. Jag och Jennifer har pratat idag och vi försöker komma fram till om det är bäst att jag åker hem eller om det är bäst att jag stannar. Det känns jättejobbigt att "ge upp" nu när jag har så lite tid kvar men efter att ha pratat med Jennifer så känns det som att det skulle vara det bästa för alla om jag åkte hem. Jag vill ju stanna för att göra färdigt min tid men jag kan inte stanna bara för det. Jag är rädd att jag kommer att göra många där hemma besvikna om jag åker hem tidigare men jag kan inte stanna här bara för att inte göra dem det heller. Jag ska prata med Jennifer igen sen så jag får se vad hon tycker men för mig lutar det åt att åka hem även fast det är svårt. Det är så jobbigt för jag vill ju både stanna och vara kvar och nu måste jag välja.
Så om jag åker hem så blir det förmodligen samtidigt som Irene så det skulle ju bli bra. Jag skulle komma hem ungefär en månad tidigare än tänkt men jag tycker att det är ganska bra gjort ändå. Jag förstår inte hur jag har klarat det så här långt så för mig är 11 månader bra gjort och jag känner mig stolt över det.

~♥~

Kommentarer

  • Irene säger:

    Älskade vän inte blir vi besvikna på dig, du är min mest älskade vän och jag kan inte känna sådana känslor för att du väljer att må bra.

    Om du valde tvärtom däremot skulle jag nog bli lite besviken ;) Sen hur du ska välja för att må bra är upp till dig.



    xoxo

    2011-03-16 | 20:18:02
  • Moster Nettan säger:

    Men det är väl ingen som blir besviken på dig hoppas jag!! Det är ju du som är därborta långt hemifrån och inte dom. Du har kämpat väl Emma! Stolt över dig! Kram

    2011-03-17 | 13:24:05
  • Moster Nettan säger:

    Men det är väl ingen som blir besviken på dig hoppas jag!! Det är ju du som är därborta långt hemifrån och inte dom. Du har kämpat väl Emma! Stolt över dig! Kram

    2011-03-17 | 13:24:36

Kommentera inlägget här: