Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

19 Mars

Kategori: Allmänt

Lördag och oj vad skönt det var att inte behöva kliva upp klockan 6 imorse! Jag vet inte vad som händer idag förutom att jag ska jobba 6 timmar ikväll. Jag har funderat på att åka och klippa mig men vi får se hur det blir. Jag vet inte om det är för att jag vet att jag ska hem snart som har gjort så att jag har så mycket hemlängtan? Jag vill hem nu på en gång! Även fast det är helg så känner jag mig less på det här. Det är tur att jag har Jennie, när jag är med henne känns det bra, då kopplar jag bort allt det jobbiga på något vis!
Igår tittade vi på The girl who played with fire. Det var lite roligt att sitta i USA och titta på en svensk film, det var ju förstås engelsk text men den behöver man ju inte läsa! Vi hade först tänkt hyra en film så vi åkte till Blockbusters och där träffade vi en helgalen gubbe som jobbade där! Det finns verkligen konstiga personer!
Nu måste jag göra något snart, annars blir jag galen!


~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: