Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

20 Mars

Kategori: Allmänt

Idag har det varit en lugn och skön dag med Jennie. Jag pratade med mamma i morse sen flydde jag hem till Jennie! Jag vill inte vara här längre, jag vill bara bort känns det som. Och nu ikväll fick jag ett sms av Jennifer där hon skrev att vi behövde prata så imorgon bitti ska vi prata. Och jag har ingen aning om vad så jag känner mig nervös och orolig. Vad har jag gjort för fel nu? Tänk om hon säger att jag inte får vara kvar längre eller att hon är besviken på mig eller något annat. Jag får ont i magen av att tänka på det, vi får se hur det kommer att gå att somna. Varför kunde inte de här sista veckorna flyta på bra? Måste det hela tiden vara något som gör så att jag mår dåligt? Jag vill bara hem nu... Tänk att för ett tag sen kändes två månader som ingenting och nu känns fyra veckor som en evighet...

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: