Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

21 Mars

Kategori: Allmänt

Jag har sovit jättedåligt inatt. Jag drömde om vad Jennifer skulle prata med mig om och jag har vaknat hela tiden. Det hon ville prata om var inte dåligt på det vis jag trodde att det skulle bli men det var fortfarande dåligt. Det är så att de ska börja ha Nicholas på skolan redan nu så jag kommer inte att jobba de här sista två veckorna vilket betyder att jag inte kommer att få några pengar vilket inte alls känns bra. Hon berättade även att det blev för mycket om jag stannade i fyra veckor så jag måste försöka hitta något billigt ställe där jag och Irene kan bo när hon kommer. Usch vad mycket det blev att tänka på igen!
Vi ska ha möte med LCC- Jennifer ikväll så då får jag förhoppningsvis mer information om flybiljetten och så.
Ne det bara snurrar i huvudet just nu, jag orkar inte tänka!
Jennie ska till zoo idag så jag följer nog med henne dit om hon har en extra plats i bilen...

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: