Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

23 Mars

Kategori: Allmänt

Just nu är jag så arg på Cultural care! Jag måste åka hem nästa vecka för tydligen så får inte jag vara kvar här utan att jobba. Jag tror att det har något med visumet att göra. Så igår var det kaos i mitt huvud, jag visste inte vad jag skulle göra, jag försökte komma på en lösning och jag kände mig bara så otroligt less. Och det jag kom fram till är ju att det finns ingenting jag kan göra åt detta och det gör mig så ledsen för Irenes skull som skulle komma och hälsa på mig. Vi har ju sett fram emot den här resan jättelänge och så blir det såhär. Jag bara hoppas att det löser sig för henne, hon skulle ju göra skolarbete och så.
Så nästa vecka kommer jag hem, det känns jättekostigt, att det blev såhär. Jag vet inte när än men program director ska ringa mig idag så att de ska börja boka min biljett så jag får förhoppningsvis mina nya flygtider imorgon. Jag har ingen aning om hur jag ska få med mig alla mina saker hem. Det kommer att bli jättesvårt att packa och jag vet ju inte hur många väskor jag kommer att få ha eller hur det räknas med skidorna.
Ja, ja jag får väl veta det såsmåningom men jag hatar att inte veta någonting! Nu kommer Jennie och hämtar upp mig snart och ikväll blir det basket så då ska jag koppla bort allt detta och försöka ha lite roligt!

Förlåt Irene att det blev såhär men det finns ingenting jag kan göra åt det...

~♥~

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag tänkte kanske komma till Arlanda när du kommer dit. Beror lite på vilken tid du ska åka därifrån. Du kan berätta till Ireéne att hon får sova här om hon åker ner innan du/ni ska hem. Kram

    2011-03-25 | 00:49:30
  • Irene säger:

    Klart det inte gör något, du kommer ju hem! Älskar dig <3

    2011-03-25 | 06:59:10

Kommentera inlägget här: