Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

24 Mars

Kategori: Allmänt

Nu är flyget hem fixat! Jag kommer att lämna Colorado om en vecka, alltså den 31 Mars och jag kommer att komma hem den 1 April. Det känns jättekonstigt men också jätteskönt!
Men nu har jag ett stort problem och det är packningen, hur i hela friden ska jag få med mig allt?! Jag ska ringa och prata med Delta Airlines imorgon och se hur många väskor jag får ha. Säger de att jag bara kan ha en så vet jag inte vad jag gör! Jag har provpackat med två väskor nu och det får ändå inte plats. Imorgon får jag se om jag kan åka till post office och se hur mycket det skulle kosta att skicka hem ett paket med kläder.
Hur ska detta gå?!

Idag har jag och Jennie varit till Garden of the Gods. Det var jättefint men det var kallt så vi var inte där så länge. Bilder kommer senare eller när jag kommit hem för nu är kamerasladden nerpackad och jag vet inte riktigt vart!

Tänk vad skönt när jag har kommit hem och allt är fixat, då behöver jag inte oroa mig och fundera så mycket!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: