Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

27 Mars

Kategori: Allmänt

Åh vad jag är less på det här med packning nu! Jag blir galen! Det kommer att bli jättedyrt att få med sig allt hem men det får väl bli det för jag vill inte slänga någonting. Men det är ju inte så roligt när alla pengar går åt till att få med mina saker hem, men det finns ingenting att göra åt det. Det ska bli så skönt när jag kommer hem och slipper tänka på det mer.

Till något mer possitivt så har vi haft en jättebra helg uppe i bergen! I lördags var det strålande sol hela dagen så det var helt underbart! Sen på eftermiddagen badade vi i poolen och hottuben på hotellet och på kvällen åt vi sushi till middag. Det var faktiskt riktigt gott! Nu kanske jag kan börja äta sushi med dig Irene!
Idag var det snöigt men det var ändå helt okej att åka. Jag fick ju uppleva att åka i 2 dm pudersnö och det var riktigt häftigt men svårt.
Det var en bra sista helg i Colorado!

Tänk att jag bara har 3 hela dagar kvar här! Det känns jättekonstigt. Det ska bli så skönt att komma hem men samtidigt så kommer jag ju sakna massa saker här och det är så mycket som jag vill göra som jag inte kommer att kunna göra nu när det blev så här. Men jag klagar inte över att få komma hem, det är något jag har velat länge!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: