Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

8 Mars

Kategori: Allmänt

Jag är otroligt less på det här nu. Det känns som om ingenting jag gör är bra nog och jag blir bara så trött. Igår funderade jag faktiskt på om jag skulle försöka byta familj eller helt enkelt åka hem. Jag har inte haft sånna tankar efter att jag kom tillbaka hit men nu är det jobbigt. Men jag kom fram till att jag har så lite tid kvar nu så jag får försöka stå ut. Jag vill verkligen inte ge upp nu när det faktiskt bara är typ 11 veckor kvar. Det måste jag väl ändå klara av även fast det är jobbigt. Jag har insett att det förmodligen inte var så bra att jag åkte tillbaka till den här familjen. Jag ångrar det inte, tror jag, för jag hade inte fått uppleva de saker jag har gjort om jag inte hade åkt tillbaka och jag hade inte träffat Jennie och Ida. Men det här är inte en bra familj för mig, vi är för olika. Jag läser om andra som har jättebra förhållanden med sina värdföräldrar och önskar att jag hade det också. Jag hade ju velat få som en andra familj men som det är nu så kommer det att bli så skönt att få komma hem. Jag har mycket hemlängtan just nu och maj känns väldigt långt bort. Det är konstigt vad man kan längta efter något så mycket. Ni kanske tycker att jag har ju klarat av 9 månader så varför ens fundera på att åka hem nu. Men det är bara så jobbigt just nu, jennifer gör så att jag mår dåligt hela tiden och det känns som om jag vill vara på rummet hela tiden. Men men som sagt, jag ska stå ut tiden som jag har kvar, sen får jag äntligen komma hem!

~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    När man hört om aupairer förut så ingick dom i familjen och fick en familj för livet. Jag har förstått att det inte är så hos dig och det är ju jättetråkigt. Du är så duktig tycker jag och jag tänker på dig! Hoppas tiden du har kvar går fort. Kram

    2011-03-10 | 09:43:57
  • Irene säger:

    Du är så duktig tjejen! Klart du klarar det här, förstår hur det känns för jag saknar dig jättemycket men snart har vi två veckor då vi kan prata och umgås så mycket vi vill.

    Älskar dig!

    2011-03-11 | 18:27:26

Kommentera inlägget här: