Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Äntligen!

Kategori: Allmänt

Nu har jag allt packat och enligt min vägning så ska de inte bli övervikt på någon av väskorna! Så jag hoppas verkligen på det! Skidväskorna kom inte förrän efter 5 så jag fick vänta hela dagen på att de skulle komma så att jag kunde packa färdigt! Men nu är det klart i alla fall och det känns jätteskönt! Jag har städat rummet och badrummet också så det är färdigt. Jennie kommer att skjutsa mig till flygplatsen imorgon så det blir bra. Det jag inte fick plats med och en av mina väskor kommer hon att få.
Jag ska snart iväg och köpa en bok inför flygresan, jag har ju fått veta att jag inte kommer att ha någon tvskärm på flyget så det kommer inte att finnas så mycket att göra. Och så ska jag växla alla mina småmynt och se om jag kan få ut pengar av min check. Sen ska vi gå på bio en sista gång. Så det blir roligt.
Jag har nog inte riktigt fattat än att det är imorgon jag åker hem, helt galet är det!

Men oj vad skönt det ska bli att komma hem!

~♥~

Kommentarer

  • Irene säger:

    Välkommen hem älskling <3



    Slå en pling när du får tid samma nummer som tidigare ;)

    2011-03-31 | 09:25:45

Kommentera inlägget här: