Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Denver zoo

Kategori: Allmänt

Ja nu är denna dagen snart över och allt har fått sjunka in lite. Jag fick panik imorse över Irenes resa hit, jag visste inte hur vi skulle kunna lösa det. Men nu har underbara Jennie fixat så att vi får bo hos hennes nannykompis Emily. Hon sa att det var inga problem, så otroligt snällt.
Jag har spenderat dagen med Jennie, vilket jag förmodligen kommer att göra de kommande två veckorna! Vi har varit på Denver zoo med kidzen och det har varit underbart väder! 25 grader och sol är ju inte fel!
Om ungefär en timme kommer LCC-Jennifer hit så då får jag se vad som händer. Jag ska försöka att se det här possitivt nu, jag kommer att ha en månads semester i USA! Jag lär nog inte komma hem med så mycket pengar men det skiter jag i nu, jag ska ha roligt min sista tid här i USA!
Jag kanske borde börja packa också, ska bli spännande att se hur allt kommer att få plats! Tur att Irene kan ta en väska åt mig!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: