Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

St. Patricks day!

Kategori: Allmänt

Idag följde jag med Jennie och Mattias Downtown. Det var mycket strul igår för det var tänkt att jag skulle åka skidor med Ida och hennes kompis men vid typ 11 på kvällen ringde hon och sa att det inte blev så. Allt blev bara så krångligt men det gick ju bra ändå till slut! Vi hade det trevligt downtown i alla fall, det är st. patricks day idag så det var många grönklädda personer med roliga hattar och massa konstiga saker! Det blev en middag på cheesecake factory också så det var jättegott!
Nu är jag hemma igen och ska bara ta det lugnt! Imorgon ska jag förmodligen jobba några timmar och sen ska jag nog vara med Jennie.
Nästa helg ska vi nog åka upp till Copper så det blir roligt. Bra att jag får använda två till av mina skiddagar också! Vill ju använda så många som möjligt, jag hoppas ju förstås att jag kommer att kunna använda alla!
Jag hoppas verkligen att nästa vecka kommer att bli en bra vecka! Jag skulle behöva en bra vecka känner jag!

~♥~

Kommentarer

  • Moster Linda säger:

    Har ni smakat alla sorterna på cheesecake factory?

    Du är så duktig Emma, det är mång som är stolta över dig.

    Stor kram

    2011-03-13 | 08:31:46

Kommentera inlägget här: