Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

14 Maj

Kategori: Allmänt

Igår var jag med Irene. Vi tog en sväng in till stan med mammas skrotbil! Vi fikade på törners och strosade i affärer så det var roligt. Sen åkte Irene hem med Jan och jag åkte hem. Men först tankade jag och de på shell tycker nog att jag är knäpp! Men det var ju faktiskt första gången jag tankar själv! I alla fall så ställde jag mig vid en pump och så gick jag in och sa att jag ville tanka i trean, hon i kassan knappar på datorn och sen tittar hon lite konstigt på mig och frågar om jag har tankat något, och det har jag ju inte så jag får gå ut och tanka och sen gå in och betala! Hur ska jag kunna veta att man tankar först och betalar sen?! I USA betalar man först och tankar sen så kag trodde ju att det var lika! Det var ju lite roligt faktiskt! En annan rolig sak var nar vi skulle äta på Burger King på centralen i stockholm och jag beställer och hon i kassan börjar prata engelska med mig! Jag vet inte varför, jag sa ju bara vad jag ville ha! Jag skriver från mobilen och det går sådär så det får räcka nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: