Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

17 Maj

Kategori: Allmänt

I lördags åkte mamma till Stockholm så det är bara jag och Wilma hemma till på söndag. På kvällen på lördagen åkte vi till momma och moffa och tittade på Eurovision song contest med Sandra och Andreas. Och oj vad spännande det var! Det var länge sedan det var så roligt att titta på det programmet! Eric Saade gjorde det bra som kom trea. I söndags gjorde vi inte så mycket och igår jobbade jag. Idag har jag städat på rummet, det går långsamt för jag kommer hela tiden på andra saker att göra! Karin på nyheden ringde idag och frågade om jag kunde jobba så imorgon och på torsdag ska jag jobba på Kråkguldet och på fredag ska jag jobba på Hällebo igen. Det är verkligen fullt upp! Men det är bra för lite pengar skulle ju inte skada! Om mindre än en månad bär det iväg till Stockholm. Det ska bli spännande och roligt. När jag är där ska jag gå till en affär som heter addnature och se om jag kan få något bra paketpris om jag köper ryggsäck, sovsäck och liggunderlag hos dem. Och i Stockholm finns det mycket att hitta på så det kommer att bli toppen!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: