Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

18 Maj

Kategori: Allmänt

Oj vad det blev jobbigare än vad jag trodde idag! Det började med att jag kom till Kråkguldet på morgonen och filen och nästan all mjölk var slut. Tydligen så hade inte milko kunnat komma pga ett åsknedslag eller något! I alla fall så fick jag ju ställa mig och koka gröt till frukost och då blev jag lite sen men det gick väl bra ändå. Sen på lunchen så hade de skickat för lite mat så de fick komma två gånger med mer! Det var ju inte mitt fel men det kändes som det. Men de flesta i personalen är jättesnälla så det kändes inte allt för jobbigt. Jag var helt slut när jag äntligen fick åka hem i alla fall. Och då började bilen låta jättemycket så jag tror att avgasröret håller på att ramla av och det är ju verkligen inte bra och inte speciellt roligt att köra omkring i en bil som låter så heller!
Jag hoppas att det kommer att gå bättre imorgon! Sen ska det bli skönt att få vara på Hällebo på fredag för där vet jag bättre vad som ska göras och jag känner mig mer hemma.
Jag och Wilma har precis ätit så nu ska jag bara ta det lugnt!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: