Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

23 Maj

Kategori: Allmänt

Igår hämtade jag och Wilma mamma på tågstationen. Det var skönt att få henne tillbaka!

Idag blev det inte riktigt som tänkt. Jag skulle möta upp Wilma när hon hade slutat och så skulle vi gå och handla men så blev det inte. Mamma ringde och sa att Wilma hade gjort illa sig så jag fick gå och hämta henne. Hon hade fått en sten i bakhuvudet och hade blödit ganska mycket men hon verkade må bra i alla fall. Så sen har jag försökt att få henne att ta det lugnt, vilket inte alls är så lätt! Jag fick henne i alla fall att skölja ur det mesta av blodet i håret så att jag kunde se såret bättre och det såg ut att vara ganska ytligt så det var ju bra.

Denna veckan ser ganska lugn ut annars, jag jobbar onsdag och torsdag men det är det enda.
Jag kom på att jag skulle föra över bilder till datorn från kameran idag och det visade sig att jag hade över 300 bilder som jag inte hade lagt in. Några sen jag fortfarande var kvar i USA. Så jag tänkte göra ett inlägg efter detta och lägga ut lite bilder...

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: