Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

24 Maj

Kategori: Allmänt

För precis ett år sedan satte jag mig på ett plan på väg till det största äventyret i mitt liv hittills. Det är förmodligen det bästa och svåraste jag någonsin har gjort. Idag förstår jag inte hur jag klarade av det! Jag fick uppleva så otroligt mycket, se saker som jag trodde att jag aldrig skulle få se och träffa underbara människor men att lämna alla nära och kära det var det absolut jobbigaste och svåraste jag gjort!
I Augusti börjar mitt nästa äventyr, ett år på Hållands folkhögskola, vilket jag verkligen ser fram emot! Sen får vi se vad som händer. Jag har så otroligt mycket saker som jag vill göra så det gäller bara att komma på vilken ordning man ska ta dem! En sak som är säker är att jag vill ut och se världen!
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: