Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

9 Maj

Kategori: Allmänt

Nu var det ett tag sen jag skrev! Tiden rullar på... Jag och Wilma kom hem igår efter en resa till Stockholm. Det var jätteroligt. Wilma tyckte att det var superkul på Gröna Lund, jag med för den delen, speciellt när man fick se omkring 25 kändisar! Fint väder var det och det bjöds på gratis glass och kakor så inte ska man klaga inte, även fast kön till sockervadden tog över 30 minuter!
Orsaken till att vi åkte ner var ju för att jag skulle få kika in på Nettans jobb och prata med chefen och träffa några av barnen. Det gick bra, tror att det kommer att bli roligt att jobba där! Nettan ringde idag och berättade att jag hade gjort ett bra intryck så det var jätteroligt att höra. Och hon berättade även att jag kommer att få börja jobba redan vecka 26 och hur länge jag vill! Jag börjar ju skolan den 22 Augusti så jag sa att jag ville jobba till vecka 31-32. Det kommer att bli jättebra! Jag känner mig nöjd!
Jag har även fått tre dagar till där jag får jobba på Hällebo så det är bra och när de har fixat semesterschemat så får jag förhoppningsvis lite fler dagar där!
Det går bra nu!
Idag har det varit underbart väder så jag har varit ute mest hela dagen och solat och läst. Men man blir ju lite less på att ligga still så jag gjorde även lite nytta genom att kratta och städa på gården. Imorgon hoppas jag att det blir fint igen så att jag kan sola lite mer! Jag ska försöka bli brun i sommar hade jag tänkt!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: