Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

14 November

Kategori: Allmänt

Igår kom jag tillbaka till Hålland efter en härlig helg hemma.
Det var andakt kl. 19.00 i missionshuset som jag och Hanna gick på. Jag tycker att det är mysigt även fast jag inte är så religiös. Efter det blev det film i Jämte. 29 personer var vi som klämde ihop oss i tvrummet och tittade på mio min mio! Det var lite roligt att det blev den av alla filmer! Vi upptäckte då att filmen var dubbad vilket kändes väldigt konstigt. Samtidigt som vi såg på filmen så grillades det bananer med choklad så det blev väldigt varmt i rummet, men mysigt var det!
Idag när vi kom till lektionen fick vi veta att turen som var "planerad" blir nästa vecka istället för Naturum kunde inte denna veckan. Det kändes ganska skönt med tanke på vädret som var imorse. Istället så har vi jobbat med våra fördjupningsarbeten som vi även kommer att göra imorgon och i övermorgon. Så med andra ord så kommer det att bli en ganska lugn vecka! Fast det händer ju förstås grejer på kvällarna, på onsdag är det U-café igen och denna vecka är det tema löst, jag har ingen aning om vad som menas med det så det får jag klura på... Och imorgon har jag och några tjejer till bestämt att vi ska gå en promenad på kvällen och sen basta och på torsdag är det HÅTTT som vanligt. Och ftersom vi inte är ute på tur idag så kan jag gå på Hockeybockeyn ikväll så det ska bli jätteroligt!
~♥~

Kommentarer

  • Andreas säger:

    Kollar ni bara på barnfilmer? :P Va länge sen man såg den dock, kommer knappt ihåg den =)

    2011-11-16 | 20:12:45

Kommentera inlägget här: