Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

18 November

Kategori: Allmänt

Då var denna skolvecka slut och jag ska snart ta bussen hem.
Igår fick vi göra nians nationella prov i Engelska och det var faktiskt riktigt roligt! Idag fick vi tillbaka dem och det visade sig att jag hade MVG på alla delar så det var roligt! Men eftersom det var nians prov så borde det inte vara så svårt att få det. På slutet spelade vi ett spel som var roligt och mitt lag vann!
Ikväll ska jag och Wilma åka till Irene för att övernatta där till på lördag och det ska bli jätteroligt. Sen på söndagen ska jag tillbaka till skolan tidigare än vanligt förhoppningsvis så att jag kan vara med på stickningen som börjar klockan två. Sen så är det storstädning i Viking i helgen så min grupp ska städa köket på söndag. På kvällen blir det förmodligen bio i Järpen med Sofia och Sandra och kanske några mer från skolan. Mycket roligt att se fram emot!
Sen på måndag bär det då iväg på tur. Klassen är indelad i grupper med 4-5 personer i varje och vi har själva fått välja vart vi ska gå och hur långt. Alla börjar i Vålådalen och sen möts vi där igen på tisdag morgon för vi ska på Naturum och fömodligen gå upp på Ottfjället. Vi är fyra stycken i min grupp, två tjejer och två killar, så det blir spännande att vara så få och vandra själva utan lärare.
Jag skriver mer om det senare för nu ska jag göra mig redo för att åka hem!
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: