Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

24 Oktober

Kategori: Allmänt

Då var det dags att skriva lite igen!
Helgen har varit jättebra! I lördags var jag i stan och shoppade lite och sen åt jag middag med Irene och sen gick vi på bio och såg The three musketeers. Den var helt okej!
På söndagen var jag med när farfar och Klara klippte fåren. Det var jätteroligt att få se, det såg riktigt svårt ut. Det blev massor med fin ull så jag är jätteglad! Vi får se när jag kommer att kunna börja karda ullen. Det var tänkt att jag skulle börja med det på onsdag men tyvärrär det så att morfar har blivit riktigt dålig nu så imorgon åker jag, mamma och Wilma ner till stockholm för att träffa honom, om vi hinner. Jag önskar att jag kunde vara på två ställen samtidigt för jag vill inte vara borta från skolan men det är viktigare att träffa morfar.
Idag har vi jobbat med våra fördjupningsarbeten så jag och Hanna har varit i bildsalen och försökt göra rödöurnor, det gick inte så bra! Men jag tycker att vi blir bättre och bättre. Sen så har vi storstädat vårat klassrum, från golv till tak. Resten av klassen kommer att äta tårta på onsdag som belöning, jag har sagt åt Hanna att äta en bit till mig med eftersom jag inte kommer att vara med.
Ikväll är det hockeybockey och det ska bli roligt, spännande att se hur det går att åka med mina nya skridskor också.
Imorgon äter jag frukost på skolan sen åker jag hem för att sen åka vidare ner till Stockholm...
Lite bilder från fårklippningen:
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: