Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

5 Oktober

Kategori: Allmänt

Jag har precis kommit tillbaka från veckans U-café som idag hade temat rött. Alla skulle ha något rött på sig för att komma in! Det var väldigt roligt, vissa var röda från topp till tå, en hade en röd kilt och några hade virat röda filtar runt sig. Det blev lite unospel men framför allt spingo! Det är jätteroligt och idag slog jag rekord tror jag! 37 poäng lyckades jag få ihop så det var roligt!
Idag har vi jobbat med våra fördjupningsarbeten så jag har läst lite om kardning och tvättning av ull. Sen så har en lärare visat mig och två tjejer till bildsalen så nu kan vi gå dit när vi vill och hålla på med lera. Senare ska hon även visa oss hur drejningen går till så sen kan vi göra det också. Det ska bli superroligt! Jag och Hanna har stora planer! Men vi får se hur det går!
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer förutom att jag har kulturförståelse och så är det HÅTTT på kvällen. Känns som om jag kommer att få bra med träning nu när det är både hockeybockey och HÅTTT!
Nu ska jag läsa lite mer i Anne Franks dagbok innan jag går och lägger mig!
~♥~

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Kul att höra att du har så roligt =)

    jag vill oxå prova på med lera och drejning ;)

    är inte ett dugg avis :P

    2011-10-07 | 15:10:47

Kommentera inlägget här: