Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

22 September

Kategori: Allmänt

Tillbaka på skolan igen och jag blir lika förvånad varje gång när jag kommer på mig själv med att tänka att det är så bra och roligt här! Det är verkligen superkul och jag trivs jättebra!
Igår hade vi möten på förmiddagen och fick en rundtur i biblioteket och sen på eftermiddagen var vi lediga. Jag är fortfarande förkyld så jag kände mig trött så jag var på mitt rum och läste och vilade mest hela eftermiddagen och kvällen. Idag känns det ungefär samma men jag är lite piggare så det är bra.
Idag var då dagen som vi skulle vara som vi inte är! Jag klädde mig lite strikt och kontorsaktigt. Det fanns de som hade pyjamas, finklänning, klätt sig som en mexican, tjejer som klätt ut sig till killar, två hade kanin och apkostymer, en cowgirl m.m. Det var riktigt roligt :)
Vi avslutade dagen med att titta på filmen Jägarna och den är verkligen hemsk!
Imorgon bär det iväg till Östersund och Jamtli där vi ska spendera förmiddagen sen blir det middag på någon restaurang och squash/badhuset på eftermiddagen. Det kommer att bli ytterligare en bra dag!
Nu är det middag om 10 minuter så det är dags att sluta skriva!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: