Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

25 September

Kategori: Allmänt

Tillbaka i Hålland efter en helg hemma så nu ska jag skriva lite vad som har hänt!
I fredags var det dags för våran östersundsresa. Vi åkte till Jamtli och gick där i ungefär 1½ timme. Jag har ju varit där så många gånger så det är inte så roligt längre, det är mysigt att gå där ett litet tag men inte så länge. Efter det åkte vi till stan och större delen av gruppen åt lunch på sammurai och det var jättegott. Sen åkte ungefär halva gruppen på storsjöbadet och den andra halvan åkte och spelade squash. Det var jättesvårt men roligt att spela squash! Tyvärr så var jag ju fortfarande sjuk så jag spelade inte så mycket. Sen åkte vi tillbaka och jag blev avsläppt i Kingsta, som min lärare numera vet hur det uttalas!
I lördags blev det en bra shoppingtur i Lillänge och sen hade vi det mysigt hemma.
Idag har dagen varit en jättehärlig höstdag! Ett tag trodde jag att mamma hade råkat ge bort mina nya skidkläder till röda korset och då var det inte kul! Men som tur var så var det jag som hade glömt vart jag hade lagt dem och kom sen på det så dagen blev bra igen!
Nu är jag tillbaka på skolan och känner mig redo för en ny vecka! Rummet har blivit finare genom att jag har tagit hit en spegel som Sandra har varit snäll och låna ut och så har jag en ny skrivbordslampa.
Till veckan vet jag inte riktigt vad som händer förutom att vi ska till Trondheim på fredag och det ska bli superroligt!
Idag åker Irene till Tjeckien och jag hoppas att hon får en bra resa :)
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: