Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Fortsättning!

Kategori: Allmänt

Nu har jag varit en sväng till ICA i undersåker! Sen så klockan 19 hade vi något som de kallade Bus och kul med rörelse fast som egentligen var som dans. Det var i alla fall superroligt men det blev lite trångt och väldigt varmt! Eftersom vi inte riktigt visste vad det var vi skulle göra så var det svårt att veta vad man skulle ha på sig! Det var lite tävling mellan tjejerna och killarna och vi tjejer vann! Efter dansen så var det fika i matsalen där dom hade tänt en massa ljus så att det var jättemysigt. Sen skyndade jag och Sofia oss till duscharna så att vi skulle slippa stå i kö! Och efter det myste vi ner oss i soffan och tittade på She´s the man och nu ska jag gå och lägga mig!
Imorgon har jag min andra lektion i kulturförståelse och sen åker jag hem till Nälden igen. Hade egentligen kunnat stanna här i helgen men eftersom jag inte hade planerat för det så blir det lite svårt och så har jag grejer att hämta hemma.
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: