Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

12 April

Kategori: Allmänt

Igår var vi till Grekland! Vi klev upp tidigt för att ta bussen till Kusadasi och sen båten över till Samos. Det var strålande sol men blåste jättekallt så det var lite synd. På ön började vi med att äta pizza till lunch och sen gick vi i affärer, åt glass och gick på kajen. Wilma tyckte att det var jätteroligt att titta på fiskarna. Färgen på vattnet var jättefin. Vi kom tillbaka till hotellet vid 8 på kvällen och då gick vi och åt en sen middag. Sen var vi så trötta så att vi gick och la oss på en gång!
Idag började dagen sådär, det var ganska molnigt så vi var vid inomhuspoolen på förmiddagen. Men sen efter lunch klarnade det upp så det var roligt att vi fick lite fint väder igen. Då passade vi på att vara ute vid poolen. Enligt vädret ska det bli fint även imorgon så det vore ju toppen om det stämmer så att vi får en bra sista dag här i turkiet. På fredag natt klockan 1 går bussen från hotellet till flygplatsen. Jag vet inte om vi ska sova några timmar eller om vi ska vara vaken fram till dess? Det kommer att bli tråkigt att lämna sommaren här och komma hem till sverige, men det börjar väl bli vår hemma så det blir nog bra. Idag när det var sådär halvmolningt väder låg jag ute och solade ryggen även fast det var kallt och då kände jag förstås inte att jag brände mig så imorgon blir det nog till att sola framsidan för att jämna ut det!
Hinner nog inte skriva något imorgon så nästa gång jag skriver så blir det i sverige igen.
~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Men Emma!! Du och sol är ingen bra kombination :) Hoppas ni får en varm och bra sista dag! Och du använd solskyddsfaktor ;) Kram

    2012-04-13 | 09:06:35

Kommentera inlägget här: