Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

16 April

Kategori: Allmänt

Tillbaka i Sverige igen efter en jättehärlig semester! Det blev en lång hemresa men det gick bra ändå, jag och Wilma har lyckats sova på alla flygen tror jag.
Igår var jag på jobbintervju på storulvån, det var nervöst men jag hoppas att det gick bra. Om jag har tur så får jag jobb på storulvån, blåhammaren, helags eller sylarna. De skulle höra av sig inom två veckor så jag håller tummarna!
På onsdag åker vi i klassen till storulvån för vi ska vara funktionärer på fjällfest. Det ska bli superroligt tycker jag. Där ska vi vara till på söndag och på måndag ska vi ut på solotur. Då får vi välja om vi vill vara ute i en eller två nätter, jag kommer nog att bara vara ute i en natt. Sen på lördagen åker vi till norge och blir där i fem dagar. Det har jag sett fram emot jättelänge så det ska bli roligt.
Det händer så otroligt mycket på skolan nu så jag vet knappt när jag kommer att kunna åka hem nästa gång! Jag är rädd att tiden kommer att gå alldeles för fort, vill inte att skolan ska ta slut! Men jag kommer nog att få något roligt att se fram emot efter det så det blir nog bra ändå!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: