Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

23 April

Kategori: Allmänt

Igår kväll kom vi tillbaka från storulvån. Det har varit superroligt att volontära på fjällfest så det var lite tråkigt att åka därifrån. Men nu händer det massor med roliga saker på skolan så det är bra. Hinner inte skriva så mycket just nu för snart ska jag åka och handla och sen ska jag iväg på en solotur. Det ska bli väldigt spännande att vara ute och tälta alldeles själv. Jag tror att det kommer att bli jättebra. På lördag åker vi till norge och blir borta till på onsdag så det ska också bli jätteroligt. Jag kommer att få köra lovisas bil så det blir spännande att köra bil i norge. Eftersom vi kom hem sent igår så har vi inte hunnit planera dessa soloturer så det känns lite halvjobbigt men jag börjar bli van att göra saker utan att det är så genomtänkt! Jag tänker bara gå en liten bit upp i skogen ovanför skolan så om det skulle hända något så har jag nära tillbaka.
Nu måste jag gå!
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: