Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

4 April

Kategori: Allmänt

Återigen har vi haft några omplanerade dagar. I Måndags var vägen till Storulvån stängd så då blev det en topptur upp på Välliste i Trillevallen istället. Det var roligt även fast vädret inte var det bästa. Så nu har jag skrivit i två toppböcker.
Igår tog vi oss till Storulvån till lunch. Väl där skidade vi upp halvvägs upp på getryggen innan vi åkte ner för att äta middag. Några i klassen hade planerat att sova över i storulvån medans de flesta hade planerat att åka tillbaka på kvällen. När vi satt och åt fick vi höra att de planerade att stänga vägen så vi åt upp och åkte sedan iväg hemåt. Jag fick köra Lovisas bil för hon tycker inte om att köra i sådant oväder. Den värsta biten var innan vi kom utanför bommarna men det gick bra. Vi kom hem vid sjutiden och sen tog vi det bara lugnt resten av kvällen.
Idag har jag inte gjort så mycket, mest packat inför hemresan. Det är snart påsklunch och efter det ska jag åka hem. De 5 som stannade kvar på storulvån är nu fast där eftersom vägen fortfarande är stängd. Den risken tog dom ju men jag tycker ändå lite synd om dem. Jens som skulle åka hem till stockholm idag kommer förmodligen inte att kunna göra det. Dom kan ju bli fast där i flera dagar.
På fredag åker jag och Wilma till stockholm för att sen resa vidare till Turkiet! Det ska bli superroligt och jag ser verkligen fram emot det. Vi har även några timmars väntetid i stockholm så att vi hinner träffa moster med familj vilket också ska bli jättekul.
Efter att ha varit ute i solen med pannband väldigt mycket så har jag nog skolans roligaste bränna så det ska bli skönt att kunna sola bort den i Turkiet! Det känns som att denna semester verkligen behövs, det har varit full fart länge nu!
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: