Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

8 April

Kategori: Allmänt

Jag och Wilma lyckades utan problem att ta oss till Turkiet! Det började dock med att flyget var försenat i en timme men annars så flöt det på ganska bra. Vi sov om vartannat Wilma och jag på både flyg, fylgplatser och buss! Strålande sol var det när vi kom fram och hotellet är jättefint. Vattnet är ganska kallt både i havet och i poolerna men vi som är norrläningar är ju vana att bada i kallt vatten så det är ju inga problem! Kanske inte så förvånande har jag redan lyckats bränna mig lite överallt! Men jag har faktiskt smörjt in mig! Wilma blir förstås brun på en gång. Maten här är helt okej, vissa saker konstiga men alltid något som man kan äta. Riktigt förvånad över hur bra Wilma äter också, igår tror jag att hon åt mer än mig till middag! Enligt vädret ska det regna hela dagen imorgon, med tanke på brännan så kanske det är bra. Så vi tänker nog kolla in spaavdelningen imorgon. På tisdag funderar jag på att vi ska ta turen till grekland.
Det finns bara internet i lobbyn så det är inte säkert att jag kommer att skriva varje dag men jag ska försöka. Wilma är en aning tjatig, hon vill verkligen ha saker att göra hela tiden och dessutom vet hon inte vad hon vill göra så det är ännu jobbigare! Hon tycker inte om att sola lika mycket som jag gör!
Vi måste hitta ett ställe där vi kan shoppa lite också för det som finns här på hotellet är ganska dyrt.
Hoppas att ni har det bra där hemma, vi har det toppen här i Turkiet! Bilder väntar jag med att visa tills vi kommer hem för det orkar jag inte göra nu!
~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Vad bra att resan gick bra. Kul att höra att ni har det bra :) Hoppas resten av vistelsen blir lika bra och ni hittar någonstans att shoppa loss ;) Här skiner solen idag men lite kyligt i vindarna. Hälsa Wilma! Kram

    2012-04-09 | 10:38:19

Kommentera inlägget här: