Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

1 Augusti

Kategori: Allmänt

Om exakt en månad är jag och Irene i Tyskland och våran resa har precis börjat! Det känns lite overkligt! Det händer verkligen :)
Jag har haft en jättebra dag på jobbet. Jag har fått heta Elfsa (eller något liknande) och gått fram och tillbaka i vardagsrummet jag vet inte hur många gånger och väntat på djurgårdsfärjan! Ett av barnen älskar rollspel och det är jätteroligt! Vi har även ätit äppelpaj så jag ska inte klaga! Och imorgon är jag ledig så det känns bra. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Är lite sugen på att åka till Täby centrum men det beror också på vad det är för väder.
Jag blev även erbjuden jobb fram till jul idag så det var väldigt roligt. Det var inte ett heltidsjobb men ganska många procent. Jag tror att det skulle kunna bli riktigt bra eftersom vintersäsongen på fjällstationer inte börjar förrän i februari så då skulle jag kunna jobba och söka andra jobb samtidigt. Men då skulle jag förstås leta någon annanstans att bo så att stackars Theo får ha sitt rum! Jag skulle då kunna söka lite kurser och plugga samtidigt. Jag vill tex. läsa spanska igen. Det här har verkligen fått mig att fundera! Vi får se hur det blir.
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: