Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

16 Augusti

Kategori: Allmänt

Igår hade jag min sista jobbdag den här sommaren. Det kändes konstigt och det var tråkigt att säga hejdå till barnen men jag kommer ju tillbaka i Oktober så det känns ganska bra ändå.
Idag passar jag Theo och packar. Trots att jag skickade med lite saker med mamma så verkar väskan bli full ändå! Jag åker tidigt imorgon och kommer till Östersund vid 12 och sen tar jag bussen hem och hoppas på att väderleksrapporten stämmer så att jag kan sola! På tisdag till fredag blir det fjällvandring och jag längtar så otroligt mycket! Det ska bli så roligt. Sen på lördagen blir det sleepover hos Susanna eller Carro. På måndag ska jag försöka lämna in cykeln på service så att jag kan hämta ut den veckan efter. Och sen är det packning som gäller igen inför cykelresan!
Snart är det dags för lunch och sen ska jag och Theo gå till affären så jag kan köpa något att ta med och äta på tåget imorgon och så blir det nog en glass också!
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: