Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Åland

Kategori: Allmänt

Igår kväll vid sjutiden läste jag tidningen och såg att det kostade 80 kr att åka till Eckerö fram och tillbaka så vi bestämde oss för att åka! Så imorse klev vi upp tidigt igen för att ta bussen till Grisslehamn där färjan gick ifrån. Två timmar tog det dit, sen var vi i land i kanske 15 minuter och sen tog det två timmar tillbaka! Det var en rolig resa och det är inte alltid man kan åka till Finland över dagen sådär!
Det blev det fjärde landet jag besöker i år och fler kommer det att bli!
Mamma och Wilma åkte idag men det var lite konstigt när vi sa hejdå eftersom vi kunde säga att vi ses om en vecka. Jag kan inte förstå att mina veckor här i stockholm snart är slut för den här gången och att jag ska åka hem nästa vecka. Det ska bli jätteroligt men jag har så mycket att göra så jag vet inte hur jag ska hinna med allt! Till att börja med ska jag gå på bio med Wilma på söndagen och sen måndag till torsdag blir det fjällvandring.
Imorgon och på söndag jobbar jag och sen är jag ledig på måndag och då ska jag gå på synundersökning och på bio med Theo. Eftersom de inte ville se samma film får jag nu gå på bio med dem var för sig! Jobb tisdag och onsdag och sen blir det packning på torsdag för tidigt på fredag går tåget hem.
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: