Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

14 December

Kategori:

Nu är det nära! Snart får jag komma hem!
Dagarna går fort, förmodligen för att jag jobbar varje dag! Och de stunder jag inte jobbar så har jag alltid något planerat. Igår lämnade jag Kårsta, Nettan kom och hämtade mig och mina saker! Jag trodde aldrig att vi skulle få in allt i bilen men det gick! Så nu bor jag i Märsta ett litet tag tills jag flyttar till Rosersberg. Imorgon ska vi dit och lämna mina saker så då får jag se rummet som jag ska hyra, det blir spännande!
Jag jobbar för tillfället natt, har jobbat i snart 13 timmar, bara 7 kvar då... Känner mig lite trött så jag sitter och dicker kaffe och äter kakor, vilket kanske inte är så bra såhär klockan två på natten! Men vad jag vet så är det min sista vaknatt så det känns bra. De två senaste vaknätterna har jag inte sovit när jag har kommit hem och jag kommer inte att göra det idag heller för jag ska åka till Täby centrum och gå på bio med Linda. Vi ska se Hobbit och jag tror att den kommer att vara jättebra så det ska bli roligt. Hoppas bara att jag kan hålla mig vaken!
Jag har fått ett nytt jobbschema fr.o.m januari och det ser riktigt bra ut. Jag kommer att jobba 98,31% och det är mest sovnätter så jag kommer att få mycket mer ledig tid än vad jag har nu.
Önskar att jag kunde ha ett helt jullov, känns som att tiden hemma kommer att gå jättefort! Men jag är glad att jag är ledig så länge som jag är för det trodde jag inte.
Nä, nu står det helt still i huvudet! Är väl för trött! Får städa lite mer så att jag piggnar till!
 
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: