Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

9 December

Kategori:

Nu är det inte långt kvar till jag kommer hem! Jag är ledig idag och sen jobbar jag 8 dagar i sträck, men sen får jag ju komma hem och ta det lite lugnt!
Igår var jag på Dirty Dancing musikalen på China teatern och det var fantastiskt! Jag älskar filmen och musikalen var inte sämre, det var jättebra! Musikal vill jag se fler gånger! Men nästa gång blir det kanske en teater för jag vill jättegärna gå och se Rain man och det ville Nettan också så vi kanske går och ser den tillsammans.
I torsdags var jag hårmodell igen, denna gången kändes det lite mer seriöst. Vi blev sminkade och på visningen var det 100 frisörer. Det var i alla fall jätteroligt, även om dagen blev lite lång. Det känns jätteroligt med en ny frisyr och färg igen. Det är nog många som inte skulle känna igen mig! Theos min när han såg mig var jätterolig! Det blir spännande att se hur ett av barnen på jobbet reagerar!
Appen på telefonen fungerar inte så jag kan inte lägga upp några bilder just nu.
 
"Nobody puts baby in a corner"
 
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: