Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Måndag

Kategori:

I lördags när jag hade slutat åkte jag till nettan på jobbet och sov där i två timmar innan jag åkte till täby för att gå på bio. Jag tänkte att det var bäst för annars skulle jag väl somna på bion! The hobbit var jättebra men jag tyckte att den påminde väldigt mycket om de andra filmerna. Efter bion hämtade nettan mig och vi åkte till Rosersberg och lämnade mina saker. Mitt rum är superfint! Jag kommer att ha säng, skrivbord, hörnsoffa och tv och det är jättefint. Jag får ta kort och visa sen när jag har flyttat in. Hela huset är jättefint och familjen har två katter. Jag tror att jag kommer att trivas jättebra där :)
Igår hade jag min sista dag på jobbet för idag ska jag på föreläsning inne i stan. Hantering av problemskapande beteende ska vi lära oss och det ska bli jättespännande.
Och imorgon åker jag HEM!! Det ska bli underbart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: