Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

1 Februari

Kategori: Allmänt

22 år! Jag kan inte fatta att jag börjar bli så gammal!
Jag hade en superbra dag igår. Började med att mamma väckte mig med ett sms och jag undrade varför i hela friden hon gjorde det, efter jag hade läst det förstod jag det och insåg att jag börjar nog bli lite äldre när jag glömmer bort min födelsedag. För hade inte mamma sms:at så hade jag gått till frukosten och trott att det var en helt vanlig dag!
Den första överraskningen kom när jag hade ätit upp frukosten, då fick jag ett litet paket av Hanna. Det var ett armband som hon hade gjort. Nästa kom precis innan fikat och då fick jag ett litet paket med två tepåsar! Och sen när vi satt ute i kylan och åt lunch så fick jag ett tredje och då var det en Snickers som jag kunde äta till efterrätt. Och det fjärde och sista paketet kom efter middagen och då fick jag ett tuggummi! Det behövs inte mycket för att man ska bli glad ibland!
Vi hade Första hjälpen utbildning hela dagen och det var riktigt kul. På förmiddags fikat sjöng alla för mig, det var också oväntat men roligt. Den största överraskningen kom på kvällen då jag, Hanna och Sandra satt i allrummet i jämte och tittade på tv (för ovanlighetens skull!). Sandra gick iväg efter ett tag och blev borta jättelänge och efter ett tag kommer hon och Sofia in med en tårta! Jag blev jätteförvånad och jätteglad. God var den också! Det var pricken över iet på min födelsedag :)
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: