Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

12 Februari

Kategori: Allmänt

Nu är jag tillbaka i Hålland efter att ha firat Wilmas födelsedag hela dagen. Tänk att hon har blivit så stor, tiden går alldeles för fort!
Jag har precis packat färdigt min ryggsäck vilket tar 5-10 minuter nu när jag har blivit så van och vet vad jag behöver ta med mig. Imorgon ska vi till Vålådalen och åka skidor. Det ska bli roligt att se pyramiderna på vintern för det har jag inte gjort förut. Och vädret ska bli bra så det är skönt med tanke på att vi ska sova i tält. Vi kommer att komma tillbaka till middagen på tisdag och sen på onsdag ska vi ut på en dagstur med FoF-led. De sa att det fanns risk att vi kunde bli blöta och det känns sådär, jag känner mig färdig med isvaksbad, men det blir nog bra ändå. På torsdag och fredag är det som vanligt vävning, sista veckan denna veckan så det känns tråkigt. Men vi kommer att få fortsätta sen också och det är ju tur eftersom jag inte ens har börjat väva än!
Nu ska jag gå och lägga mig så att jag är riktigt pigg imorgon!
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: