Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

14 Februari

Kategori: Allmänt

<3 Glad alla hjärtans dag <3
Vi har precis kommit tillbaka från turen som har varit jättebra! Vi tog oss hela vägen till pyramiderna så att vi fick se dem och det var roligt. Sen hade vi det jättemysigt på kvällen vid elden och grillade bananer med choklad och pinnbröd. Vi visste att det skulle blåsa mycket under natten så jag var lite orolig över det för det var svårt att få fast tälten. Men vi använde stavarna som pinnar och knöt fast dem i träd så det gick bra. Det var nog den bästa natten ute hittills, jag har som vanligt inte frysit och av någon anledning så är det nog den natt som jag har sovit mest. Idag åkte vi från grönvallen och ner till vallbo i snövädret. Det gick bra nästan hela vägen förutom på slutet då det började fastna snö under skidorna för oss som hade vallningsfria skidor. Det är verkligen superjobbigt att åka då.
Nu är jag tillbaka på skolan och tar det lugnt innan middagen. Kvällen kommer nog också att bli lugn så att vi orkar åka skidor imorgon också. Sen på torsdag och fredag får jag ju lite lugn och ro i vävsalen. Förresten så mötte jag en av vävtanterna igår mellan vallbo och grönvallen, det var roligt!
~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Kram <3

    2012-02-14 | 23:01:59

Kommentera inlägget här: