Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

17 Februari

Kategori: Allmänt

Idag har jag haft min sista vävlektion :( Jag har inte hunnit med så mycket som jag borde eftersom jag åkte fram och tillbaka till järpen för att handla och sen så har jag fikat tre gånger idag! Först tiofikat på skolan sen avslutningsfika med vävtanterna och slutligen så gick jag ner till mattelektionen och fikade med dom. Det har helt enkelt varit en bra dag! Jag fick dessutom börja väva. Sista lektionen och jag får äntligen börja väva! Men det är bra att jag hann börja för nu kan jag väva själv sen när jag kommer tillbaka från praktiken.
Snart så ska jag åka på något som heter free friday där man får gratis mat, halva skolan kommer förmodligen att vara där! Jag har hört att det ska vara bra så det blir spännande. Sen efter det ska vi kolla på tävlingen i Åre som börjar klockan 7.
Imorgon blir det nog en lugn dag, sen på kvällen ska jag och Hanna titta på melodifestivalen och äta marängswish så det blir mysigt. Sen på söndag har jag ingen aning om vad som händer?
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: