Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

2 Februari

Kategori: Allmänt

Idag har jag fortsatt med vävningen. Det var så roligt för det gick jättebra att spänna upp min varp, läraren sa att den var perfekt! Att det blev så bra första gången jag gjorde det. Sen fick jag hjälpa två av tanterna att spänna upp deras för den var jättetrasslig.
Idag har vattnet varit avstängt nästan hela dagen pga en vattenläcka som vi har haft ett tag. Så det var ju bra att den vart fixad!
Nu har jag precis ätit middag och jag väntar på att klockan ska bli sju för då ska jag gå på ett dansträningspass. Efter det blir det en dusch och sen sätta på sig varma kläder för då bär det iväg till järpen för att titta på när vårat hockeybockey lag spelar match mot ett gubblag. Jag ska inte vara med och spela utan jag ska heja på, det blir nog roligt. Känns som att det kan bli sent men det är ju inte så ansträngande att väva så det gör inget om jag är lite trött imorgon.
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: