Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

20 Februari

Kategori: Allmänt

Det har varit en lugn och skön helg här i Hålland. I fredags åkte jag, Hanna, Lovisa, Emy och Gustav in till Åre och åt gratis middag på st olofsgården. Det var ärtsoppa och pannkakor till middag och kladdkaka med glass till efterrätt, supergott var det! Efter det kollade vi lite på Crashed ice tävlingen innan vi åkte hem igen. På lördagen hände det inte alls mycket! Jag och Hanna väntade på melodifestivalen mest hela dagen kändes det som och vilken besvikelse det blev sen när den sämsta låten gick vidare! Men vi hade det mysigt i alla fall och bjöd alla som tittade på marängswish som vart väldigt uppskattat. Igår åkte jag och Hanna in till Åre och köpte semlor som vi sedan åt på jämte. På kvällen var det andakt och efter det bjöd Emy mig och Hanna på nybakat bröd i familjen (ett av husen här på skolan). Det var första gången vi var där så det var roligt.
Idag har vi varit inne hela dagen och pratat och planerat en massa olika saker så det har varit ganska skönt. Imorgon ska vi däremot ut efter lunch. Det var tänkt att vi skulle ut på förmiddagen men vi kunde ju inte missa tiofikat när vi skulle få semlor så vi flyttade det!
På onsdag blir det hemfärd mitt på dagen tror jag sen är det packning som gäller eftersom jag åker till praktiken på lördag. Det ska bli jätteroligt men det känns förstås lite nervöst också. Men jag har ju klarat det förut så det ska nog gå bra!
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: