Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

6 Februari

Kategori: Allmänt

Det har varit en superbra helg men det är ändå skönt när skolveckan börjar!
Idag har vi bara varit inne och redovisat, planerat och gått igenom en massa saker. Jag satte även klassen på prov! Jag hade gjort lite frågor om jämtskan som klassen fick göra i små grupper. Det gick inte så bra för dem men jag tror att de tyckte att det var ganska kul, jag hoppas det!
Vi började planera nästa veckas tur då vi ska till Vålådalen. Vi blev indelade i grupper så min grupp ska skida från Vallbo till pyramiderna och så ska vi övernatta vid Grönvallen så det kommer nog att bli jätteroligt.
Imorgon är vi lediga och på onsdag var det tänkt att vi skulle till Östersund men det gick inte för de hade inte öppnat medvinden än så istället ska vi till edsåsdalen vilket inte känns lika kul. Men det blir säkert bra det också.
Nu är det snart dags för middag och ikväll är det hockeybockey match igen så då ska vi heja på. Förra matchen vann Hålland med 9-5 så vi får se om dom är lika duktiga denna gången...
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: