Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

7 Februari

Kategori: Allmänt

Idag har vi varit lediga och jag har inte alls mått bra. Jag har frysit jättemycket och mått illa och har bara fått i mig några tuggor sallad på lunchen och middagen. Jag hoppas att det är något jag bara har idag och att det inte är magsjuka eller något.
Även fast jag har mått dåligt så har jag jobbat lite med mitt fördjupningsarbete. Cici visade mig hur man spinner med en slända och hon tyckte att jag var jätteduktig så det var roligt. Jag har ju hållt på ganska mycket med hantverk så det kanske är därför jag verkar ha så lätt för allt!
Innan middagen låg jag och halvsov i Hannas rum medans hon satt vid datorn. Vid middagen var det en vild disskusion om vi har en fri vilja eller ej, jag lyssnade mest och det var roligt!
Efter middagen gick jag och Hanna till logementet ("vinden" i ett av bostadshusen) där jag aldrig hade varit förut. Det var varmt där så det var skönt efter att ha frysit hela dagen. Nu ska jag ringa Irene och sen ska jag ta en dusch innan jag lägger mig och hoppas på att bli frisk till imorgon då vi ska till Edsåsdalen.
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: