Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

13 Januari

Kategori: Allmänt

Andra dagen på vävkursen. Nu är det färdigräknat med hur mycket garn som behövs, äntligen! Så idag har jag beställt garnet som förhoppningsvis kommer till nästa vecka. Jag har bestämt mig för att göra bordstabletter som mitt andra projekt så idag har jag räknat på det också och bestämt vilka färger jag vill ha. Sen så passade jag på att skissa lite på duken som jag ska brodera i jämtlandssöm så jag kan börja med det nästa vecka kanske.
Vi får sluta när vi vill så idag gick jag strax efter tre för då hade jag inte så mycket mer jag kunde göra.
Ikväll ska jag och ett gäng tjejer åka in till åre och gå på utebio på VM arenan. Det ska bli jätteroligt! De har en förhandsvisning på filmen "En gång i Phuket". Vi ska ta med filtar och varm choklad så det kommer att bli jättemysigt!
Snart ska jag och Hanna laga lite mat och innan dess ska jag fundera ut vad jag ska ha på mig om vi ska sitta stilla ute i säkert två timmar!
~♥~

Kommentarer

  • Andreas säger:

    Vad häftigt med ute bio! =) Det måste vara en upplevelse.

    Laga mat? Får inte ni all mat serverad?

    Ha de bäst!

    2012-01-13 | 22:05:39

Kommentera inlägget här: