Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

14 Januari

Kategori: Allmänt

Åh vilken bra dag det var igår!
Tänkte börja med att svara på Andreas fråga: Vi får äta på skolan från måndag frukost till fredag lunch så sen måste vi laga egen mat!
Det blev lite halvstressigt igår när vi skulle hinna äta innan bussen gick och sen blev det lite disskutioner om när och var bussen gick! Men det löste sig och vi kom på bussen alla 6 som skulle åka på utebion. Vi var även lite osäkra på vart VM arenan låg så vi fick fråga han som körde bussen om vart vi skulle kliva av. När vi kom dit fick vi gratis popcorn och så fick vi sätta oss vart vi ville. Vi var där i bra tid så vi fick jättebra platser. Innan filmen började pratade två av huvudrollsinnhehavarna lite, Peter Magnusson och Susanne Thorson så det var roligt. Filmen var helt okej och vi skrattade mycket. Vi hade med oss filtar och varm choklad så det var jättemysigt. Det var bara mot slutet som jag började frysa lite. Det var i alla fall en otroligt häftig upplevelse och jag är jätteglad att vi gick!
Efter det tog vi bussen hem och väl hemma spelade vi pictionary fram till klockan ett tror jag! Jag och Hanna vann ganska stort så det var roligt, ett perfekt avslut på en perfekt dag!
Idag däremot är det lite lugnare. Jag sov till klockan nio så jag har hittills hunnit med att äta frukost, läsa, sticka och tittat på damernas störtlopp. Nu försöker jag få med mig någon att gå till ristafallet men alla är så trötta! Fast jag har även gett som förslag att titta på film så det kanske går lättare!
Susanna, Sofia och Hanna.
Martin och Gustav.
Backen som vi hade till höger om oss.
Peter Magnusson och Susanne Thorson.
~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Vad mysigt med utebio :) Blir glad av att läsa din blogg för man märker att du trivs :) Kramar från sommarfamiljen ;)

    2012-01-16 | 16:27:19

Kommentera inlägget här: