Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

17 Januari

Kategori: Allmänt

Idag var vi som sagt lediga så jag började dagen med en sovmorgon! Det blev en sen filmkväll igår så det var skönt. Sen bokade jag tid för vaccination för mig och Wilma så på fredag ska vi till krokoms hälsocentral och ta första dosen av twinrix. Vi behövde endast vaccinera oss mot hepatit så det var bra.
Efter lunch tog jag, Hanna, Sofia och Sandra bussen in till åre för att åka upp på åreskutan. Det var superfint väder så det var verkligen perfekt! Tyvärr så var kabinbanan stängd pga för mycket is på den så vi fick åka gondol upp istället. Men det var roligt det också och vi kom ju upp på samma ställe. Väl där uppe så fikade vi och njöt av den fina utsikten. Sen blev det en tur till affären innan vi tog bussen tillbaka hem. Vi kom fram ganska lagom till middagen och efter det har jag och Linn suttit och räknat matte. Vi tränade inför högskoleprovet. Det märks att det var länge sen jag räknade matte men det är väldigt roligt! Så jag kommer nog att fortsätta med det resten av kvällen.
Imorgon skulle det bli fint väder igen så det blir kanske en tur med skidorna och så ska jag nog börja brodera lite. Åtminstone sy kanterna och rita upp vad jag ska brodera.
Tänkte visa några foton från idag:
Det var mycket snö på husen!
Sylmassivet! Typ det enda berg jag känner igen direkt!
Underbar solnedgång!
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: